هیپ دیپ چیست | ایا هیپ دیپ با ورزش پر میشود | 15 ورزش پر کردن گودی بغل ران

هیپ دیپ چیست

هیپ دیپ یا گودی بغل ران یکی از موضوعاتی است که یاری از افراد تصور می‌کنند به علت چاقی و یا ضعف عضلانی در بدنشان پدیدار می‌شود. اگر نمی‌دانید هیپ دیپ یا گودی بغل ران چیست و به دنبال پاسخ این سوال هستید که آیا هیپ دیپ با ورزش پر می‌شود یشنهاد می‌کنیم حتماً در مقاله هیپ دیپ چیست همراه ما باشید.

یکی از اه‌های درمان هیپ دیپ تزریق ژل و فیلر در این ناحیه می‌باشد. اگر می‌خواهید ناحیه هیپ دیپ بدن خود را با این روش اصلاح کنید کلینیک زیبایی ندای سلامت بهترین گزینه پیش روی شماست. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تزریق ژل به هیپ دیپ اطلاعات لازم را در مورد این خدمات تخصصی در مجموعه کلینیک ندای سلامت کسب کنید.

هیپ دیپ چیست
هیپ دیپ چیست

هیپ دیپ چیست

اگر این سوال برای شما هم پیش آمده است که هیپ دیپ چیه و هیپ هیپ کجاست در این قسمت مقاله با ما همراه باشید. در پاسخ به سوال هیپ دیپ چیست باید گفت در بخش بیرونی باسن افراد در محل اتصال ران‌ها به باسن قسمتی قرار گرفته که در بعضی افراد فرورفتگی‌های جزئی در آن مشاهده می‌شود. به این فرورفتگی‌ها هیپ دیپ یا گودی بغل ران گفته می‌شود.
فرورفتگی عضله هیپ دیپ عموماً مشکل یک شمار نمی‌رود و تا حد زیادی می‌تواند به ژنتیک افراد وابسته میباشد و به عنوان یک قسمت طبیعی از فیزیولوژی اندام افراد محسوب می‌گردد.
رفع فرورفتگی هیپ دیپ بغل ران عموماً برای یباتر کردن ظاهر پاها انجام می‌شود و این فرورفتگی عموماً ه عنوان یک مشکل یا عارضه برای افراد محسوب نمی‌گردد.
هیپ دیپ به انگلیسی hip dips می‌باشد که به معنای شیب لگن در لغت فارسی است. این فرورفتگی در بغل ران در ناحیه اتصال استخوان خاصه ران به لگن باید به شکل صاف و یک دست باشد اما گاهی در اثر بالا رفتن سن و یا اضافه وزن افراد در این بخش فرورفتگی ایجاد می‌شود. به هیپ دیپ در زنان عموماً با حساسیت بیشتری نگاه می‌شود و افراد به دنبال روش‌های برطرف کننده فرورفتگی هیپ دیپ بدن خود هستند.


برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات تزریق ژل و فیلر در کلینیک زیبایی ندای سلامت میتوانید به صفحه تزریق ژل مراجعه کنید.
عکس هیپ دیپ
عکس هیپ دیپ

عکس هیپ دیپ

تا اینجای مقاله شما متوجه شدید که گودی ران چیست و در این قسمت برای آنکه درک بهتری از آناتومی هیپ دیپ و یا اندام هیپ دیپ پیدا کنید عدادی نمونه عکس هیپ دیپ را برای شما قرار داده‌ایم.
کلینیک زیبایی ندای سلامت یکی از بهترین مراکز برای رفع هیپ دیپ با تزریق ژل می‌باشد. در صورتی که با مشکل استخوان هیپ دیپ روبرو هستید و به دنبال بهترین روش‌های برطرف کننده فرورفتگی هیپ دیپ با بهترین تجهیزات و مواد اولیه هستید متخصصان ما در ندای سلامت آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند. شما می‌توانید جهت حذف گودی کنار باسن یا هیپ دیپ با تزریق ژل و فیلر و یا اصلاح عضلات هیپ دیپ زیر نظر بهترین متخصصین با مناسب‌ترین هزینه با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

هیپ دیپ نی نی سایت

بسیاری از مردم برای آنکه از نظرات و تجربیات دیگران در مورد هیپ دیپ مطلع شوند عباراتی همچون هیپ دیپ نی نی سایت، تجربیات تزریق هیپ دیپ نی نی سایت، درمان هیپ دیپ نی نی سایت، رفع هیپ دیپ با ورزش نی نی سایت، عمل هیپ دیپ نی نی سایت و فیلر هیپ دیپ ی نی سایت را سرچ می‌کنند.

در مورد تجربیات مردم در مورد هیپ دیپ می‌توان گفت بسیاری از کسانی که تمرینات مستمر ورزش برای برطرف کردن گودی بغل ران داشتند توانسته‌اند این فرورفتگی را اصلاح کنند. البته راهکارهای از بین بردن گودی بغل ران اد می‌باشد که یکی از دیگر روش‌هایی که در تجربیات مردم ذکر شده است تزریق فیلر و ژل برای رفع گودی کنار ران می‌باشد.

در مورد رفع هیپ دیپ نی نی سایت این مورد ذکر شده است که تزریق فیلر و ژل یک راه درمان موقتی است که باید در مدت زمان معین افراد نسبت به ترمیم ژل یا فیلر خود اقدام کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود. در صورتی که اگر افراد تمرینات هیپ دیپ را در برنامه روزانه خود بگنجانند ‌توانند خیلی سریع‌تر و به صورت دائمی درمان هیپ دیپ در خانه را تجربه کنند.

در صورتی که قصد تزریق ژل هیپ دیپ و یا سایر بخش های باسن را دارید و میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انجام این کار، هزینه و مزایا آن کسب کنید میتوانید به صفحه تزریق ژل به باسن مراجعه کنید.

علت بروز هیپ دیپ

یکی از سوالاتی که برای کاربران ایجاد می‌شود این است که علت گودی بغل ران چیست رای پاسخ به این سوال علت بروز هیپ دیپ یا فرورفتگی بغل ران چیست می‌توان گفت این تصور که فرورفتگی در اثر چربی اضافه در ناحیه باسن یجاد می‌شود کاملاً اشتباه است. در واقع چگونگی به وجود آمدن گودی بغل ران را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود.

  • ژنتیک و ساختار بدنی افراد
  • تغییرات وزنی ناگهانی و شدید و عدم ثبات وزنی
  • تغییرات هورمون‌های بدن
  • افزایش سن افراد
  • تغییر در اختمان سلول‌های چربی بدن
  • بزرگتر بودن اندازه تروکانتر
  •  نامتوازن بودن توزیع چربی
  • تغییرات توده‌های عضلانی بدن
  •  کم بودن ذخایر چربی بدن

این موارد در پاسخ به سوال دلیل گودی بغل ران (هیپ دیپ) چیست ذکر می‌شوند و باید این نکته را در نظر گرفت که با افزایش سن عضلات و ساختار بدن فرسایش پیدا می‌کند و می‌تواند گودی کنار ران افراد را ایجاد کند.

برخلاف تصور عموم مردم که جمع زیاد چربی می‌تواند باعث ایجاد هیپ دیپ در بدن شود نکته وجود دارد که آن این است که هرچه چربی کمتری در بدن وجود داشته باشد فرورفتگی در ناحیه عضلات هیپیدیپ وجود خواهد داشت زیرا چربی کافی برای از بین بردن شکل هیپ دیپ و فرورفتگی وجود ندارد.

یکی از اه‌ها و حرکات مناسب هیپ دیپ این است که با تقویت عضلات این ناحیه چربی کافی را به این بخش هدایت نمود و ظاهر گودی بغل ران را تا حدودی اصلاح کرد.

در صورتی که میخواهید برای رفع فرورفتگی های کنار باسن و ران و یا حجم دهی به باسن از روش تزریق چربی به باسن استفاده کنید میتوانید برای دریافت این خدمات تخصصی با مناسب ترین هزینه زیر نظر برترین پزشکان به صفحه تزریق چربی به باسن مراجعه کنید.

چگونه هیپ دیپ را پر کنیم

 از سوالات پرتکراری که دام با آن روبرو هستیم این است که آیا می‌توان گودی کنار ران را پر کرد، روش های پر کردن هیپ دیپ کدام است، راه های درمان گودی کنار ران (هیپ، دیپ) چیست. در این قسمت مقاله تصمیم گرفته ایم راهکار های از بین بردن گودی بغل ران را به شما توضیح دهیم و شما را با تمرینات ورزشی برای رفع گودی کنار باسن آشنا کنیم.

اگرچه برخی تمریناتی برای پر کردن هیپ دیپ ممکن است به کاهش ظاهر گودی لگن کمک کنند، اما به طور کامل شما نمیتوانید از شر آنها خلاص شوید و میتوانید تنها تا حدودی اقدام به کاهش گودی بغل ران کنید.

در واقع از آنجایی که گودی کنار ران بیشتر بر اساس ژنتیک و ساختار استخوانی بدن افراد شکل میگیرد شما نمی توانید از طریق رژیم غذایی، ورزش یا اصلاح سبک زندگی از شر آن خلاص شوید و انتظار پروتز هیپ دیپ را داشته باشید.

علاوه بر این، شما نمی توانید تصمیم بگیرید که بدن شما چربی را در کدام قسمت ذخیره کند تا بتوانید قسمت هیپ دیپ بدن را بدون فرورفتگی اصلاح کنید.

شما باید با در نظر گرفتن این موضوع که علت گودی کنار ران (هیپ، دیپ) چیست و با استفاده از تعدادی حرکت هیپ دیپ میتوانید فرورفتگی های ایجاد شده را اصلاح نمایید.

هیپ دیپ جنیفر لوپز

با توجه به این موضوع که گودی کنار ران پا میتواند در همه افراد با ساختار های بدنی متفاوت وجود داشته باشد بهتر است قبل از آن که اقدام به انجام حرکت رفع هیپ دیپ کنید این موضوع را بپذیرید که باید بدن خود را با هر شکل و نقصی دوست داشته باشید و تصور نکنید که این فروفتگی ها یک ایراد در بدن شماست.

در اخبار مد این روز ها هیپ دیپ جنیفر لوپز یکی از مسائلی است که مورد توجه مردم قرار گرفته و سبب شده به این موضوع فکر کنند که حتی جنیفر لوپر هم در بدن خود این فرورفتگی ها را داشته است. البته هیپ دیپ بغل ران او به طور کامل اصلاح شده است و اکنون او پاهای خوش فرمی دارد.

اگر به دنبال راز هیپ دیپ جنیفر لوپز هستید و میخواهید این ناحیه از بدن خود را بهبود بخشید میتوانید در ادامه با حرکات مناسب هیپ دیپ خیلی سریع به هدف مورد نظر خود دست یابید.

یکی از خدمات تخصصی که در کلینیک ندای سلامت انجام میشود و رضایت همه مراجعه کنندگان را جلب کرده است تزریق ژل لب روسی میباشد. اگر میخواهید لب های خوش فرم تری داشته باشید میتوانید به صفحه تزریق ژل لب روسی مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در مورد این خدمات کلینیک ندای سلامت کسب کنید.

ایا هیپ دیپ با ورزش پر میشود
ایا هیپ دیپ با ورزش پر میشود

ایا هیپ دیپ با ورزش پر میشود

اگر شما هم جز افرادی هستید که سوال ایا هیپ دیپ با ورزش پر میشود در ذهن تان شکل گرفته و نمیدانید آیا واقعا با ورزش میتوان این فرورفتگی کنار ران پاها را بهبود بخشید باید بگوییم با استمرار در انجام یک سری ورزش برای پر شدن بغل ران میتوانید به این مهم دست یابید.

ورزش یکی از روش های برطرف کننده فرورفتگی هیپ دیپ بدون جراحی و درد است که شما هم به سلامتی عمومی بدن خود کمک میکنید و هم میتوانید تا حدودی ایرادات ظاهری بدن تان را اصلاح نمایید.

البته باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که این احتمال وجود دارد که فرورفتگی های لگن شما تا حدودی باقی بماند زیرا شما نمی توانید نحوه قرارگیری استخوان ها یا نحوه ذخیره چربی بدنتان را تغییر دهید.

در ادامه تعدادی تمرین ورزشی برای رفع گودی ران را برای شما عزیزان قرار داده ایم که میتوانید با انجام حرکت ورزشی هیپ دیپ به صورت مستمر و روزمره نواقص بدن تان را اصلاح نمایید.

در صورتی که میخواهید در مدت زمان سریع تری اقدام به پر شدن بغل ران کنید پیشنهاد ما به شما تزریق فیلر هیپ دیپ میباشد. با تزریق فیلر میتوانید برای حدود یک سال از شر فرورفتگی بغل ران خلاص شوید. برای دریافت خدمات تخصصی تزریق ژل به هیپ دیپ میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

حرکت هیپ دیپ

همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم ورزش برای پر شدن دیپ باسن یکی از راه های غیر جراحی و بدون درد میباشد که به مرور زمان میتواند راهکار مناسبی برای رفع فرورفتگی بغل ران ها باشد.

در این بخش از مقاله میخواهیم تعدادی از کاربردی ترین حرکت برای از بین بردن هیپ دیپ را به شما آموزش دهیم. در صورتی که سوالی در مورد اینکه چگونه هیپ دیپ را پر کنیم و انواع حرکت هیپ دیپ با دستگاه داشتید میتوانید در بخش نظرات این صفحه مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما عزیزان را بدهند.

متاسفم از کسانی که از شیب لگن متنفرند، اما این احتمال وجود دارد که فرورفتگی های لگن شما باقی بماند. شما نمی توانید نحوه قرارگیری استخوان ها یا نحوه ذخیره چربی بدنتان را تغییر دهید.

در حالی که ورزش می تواند به کاهش ظاهر آنها کمک کند، اما به طور کامل از شر افتادگی لگن خلاص نمی شود. با این حال، در اینجا یک راهنمای گام به گام از بهترین تمرینات برای امتحان آورده شده است.

کلینیک زیبایی ندای سلامت تخصص کافی در زمینه تزریق فیلر و ژل به بینی دارد و توانسته خدمات تخصصی به زیباجویان ارائه دهد. شما میتوانید برای تزریق ژل به بینی خود با مناسب ترین هزینه و بالاترین کیفیت به صفحه تزریق ژل بینی گوشتی مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

حرکت هیپ دیپ
حرکت هیپ دیپ
  • اسکات

اسکات یکی از ورزش ها و روش های پرکردن هیپ دیپ میباشد که به تقویت ماهیچه های پا، ران، باسن و باسن کمک می کند. در صورتی که این تمرین هیپ دیپ را در برنامه روزمره خود بگنجانید میتوانید در مدت زمان نسبتا کوتاهی شاهد رفع دیپ هیپ خود باشید.

نحوه انجام اسکات:
بایستید و پاها را به اندازه عرض لگن باز کنید.
همانطور که می خواهید روی یک صندلی نامرئی بنشینید، دم و بازدم را انجام دهید و شکم خود را محکم کنید.
وزن خود را روی پاشنه ها نگه دارید و قسمت مرکزی بدن خود را درگیر کنید.
در حالی که پاها را از روی زمین فشار می دهید بازدم کنید و باسن خود را به سمت جلو هدایت کنید تا بایستید.
10-12 این ورزش برای گودی بغل ران در خانه را تکرار کنید.
تغییرات: اسکات پهلو می تواند به بهبود تعادل پویا و انعطاف پذیری کمک کند. از حالت ایستاده، پای چپ خود را به پهلو ببرید و به حالت چمباتمه بزنید. سپس به حالت اولیه برگردید و در سمت راست تکرار کنید.

ورزش هیپ دیپ
ورزش هیپ دیپ
  • لانگز

لانگز می تواند به تقویت عضلات باسن، کنار ران و ساق پا کمک کند. در پاسخ به سوال آیا هیپ دیپ درمان دارد میتوان گفت با انجام این تمرین هیپ دیپ میتوان به صورت غیرتهاجمی اقدام به رفع مشکل هیپ دیپ پا نمود.

نحوه انجام لانگز:
در حالت ایستاده تمرین شروع کنید.
پای راست خود را به جلو ببرید.
به آرامی زانوی چپ خود را به سمت زمین پایین بیاورید.
انگشتان پای شما به سمت جلو و در حالی که پای جلوی شما صاف است و پاشنه روی پای عقب بلند می شود.
پاشنه پای جلویی را فشار دهید و باسن خود را فشار دهید تا به حالت ایستاده بازگردید.
10-12 تکرار در هر طرف این ورزش هیپ دیپ را انجام دهید.

ورزش هیپ دیپ
ورزش هیپ دیپ
  • پایین آمدن پله

پایین آمدن باسن، عضلات همسترینگ و چهار سر را درگیر می کند. این حرکت همچنین می تواند به تثبیت زانو کمک کند و از تمرینات ورزشی کاربردی برای اصلاح هیپ دیپ میباشد.

نحوه انجام مراحل پایین آمدن:
بالای یک چهارپایه، نیمکت یا پله محکم و کم رنگ بایستید.
همانطور که با یک پا به آرامی پایین می آیید، شکم و باسن خود را منقبض کنید.
پای پایینی را به زمین بزنید.
به آرامی آن را به حالت اولیه بر روی مانع برگردانید.
این تمرین هیپ دیپ را 10 تکرار در هر طرف انجام دهید.

تمرین هیپ دیپ
تمرین هیپ دیپ
  • حرکت کلمز (Clams)

این ورزش هیپ دیپ باعث تقویت باسن و ران ها، تثبیت عضلات لگن و تقویت عضلات باسن می شود.

نحوه انجام Clams:
به پهلو دراز بکشید و پاها را روی زانو خم کنید تا زاویه 90 درجه تشکیل دهند.
پاهای خود را به هم فشار دهید و زانوی بالایی خود را تا زاویه 45 درجه بالا بیاورید.
شکم خود را در تمام طول حرکت محکم کنید.
20 تکرار در هر طرف انجام دهید.
نکته: این کارها را می توان در حالی که روی نیمکت نشسته انجام داد.

بعد از انجام مستمر این تمرینات هیپ دیپ میتوانید قبل و بعد هیپ دیپ تان را بعد از 6 ماه مقایسه کنید و متوجه تاثیرات شگرف این تمرینات بر فرورفتگی بغل ران پا خود شوید.

  • بالابردن ساق پا

این ورزش hip dips میتواند عضلات بغل ران پا را تقویت کند و با انجام مستمر فرورفتگی های ایجاد شده در این ناحیه را ترمیم نماید.

نحوه انجام لیفت ساق پا:
با دراز کشیدن به پهلو در حالی که پاهایتان صاف است شروع کنید. می توانید سر خود را با یک دست بالا نگه دارید و دست دیگر خود را روی زمین بگذارید تا خود را محکم کنید.
پای بالایی خود را صاف نگه دارید، هنگام دم آن را بالا بیاورید.
هنگام بازدم به آرامی پای خود را پایین بیاورید.
20 تکرار در هر طرف انجام دهید.
شما همچنین می توانید این لیفت ها را از حالت ایستاده انجام دهید و بالا و پایین خود را به پهلو ببرید.

  • کیک بک از پهلو

تمرین کیک بک از پهلو قسمت بیرونی ران، باسن و باسن را هدف قرار می دهند.

نحوه انجام کیک بک از پهلو:
با چهار دست و پا در حالت روی زمین شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که شانه های شما بالای دست ها و باسن شما مستقیماً روی زانوهای شما قرار داشته باشند و بدن در یک خط صاف باشد.
در حین دم، یک پا را بالا بیاورید و به پهلو بچرخانید.
به آرامی پا را روی بازدم پایین بیاورید.
این تمرین هیپ دیپ در باشگاه 10 تا 20 تکرار در هر طرف انجام دهید.

تمرین هیپ دیپ
تمرین هیپ دیپ
  • کیک از پشت

کیک از پشت می تواند به تقویت، بلند کردن و تقویت باسن شما کمک کند.

نحوه انجام کیک از پشت:

با چهار دست و پا در روی زمین شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که شانه های شما بالای دست ها و باسن شما مستقیماً روی زانوهایتان قرار داشته باشد و بدن در حالت صاف قرار گرفته باشد.
زانوی خود را خم نگه دارید و آن را از زمین بلند کنید تا زمانی که شانه های شما موازی زمین شود.
به موقعیت شروع بازگردید.
15 تکرار در هر طرف انجام دهید.

تمرین هیپ دیپ
تمرین هیپ دیپ
  • حرکت پل (Bridges)

در حرکت پل (Bridges) تمام ماهیچه های بالای ساق، باسن، شکم و کمر در اینجا در حال انجام وظیفه هستند.

نحوه انجام حرکت پل:
به پشت دراز بکشید و بازوها را در کنار بدن خود قرار دهید و زانوهای خمیده خود را به اندازه عرض باسن از هم جدا کنید.
با فشار دادن پاها به زمین و درگیر کردن عضلات باسن، باسن خود را از روی زمین بلند کنید.
شانه ها را روی زمین نگه دارید و چانه را کمی به سمت سینه جمع کنید.
کمر را به سمت زمین پایین بیاورید.
فشار باسن را رها کنید.
15 تکرار این ورزش هیپ دیپ انجام دهید.

  • حرکت Figure Four Stretch

با انجام این تمرین، شما می‌توانید روی عضلات باسن و گلوتئال تأثیر گذاشته و همچنین انعطاف پذیری عضلات را بهبود بخشید و فرورفتگی های بغل ران و باسن خود را بهبود بخشید.

برای اجرای این تمرین، مراحل زیر را دنبال کنید:

روی یک صندلی بنشینید.

مچ پای چپ خود را روی زانوی پای راستتان قرار دهید تا مانند حرف “4” انگلیسی شکل بگیرد.

کمی به جلو خم شوید تا احساس کشیدگی در عضلات گلوتئال و در کناره لگن چپ داشته باشید.

برای چند ثانیه در این حالت بمانید، سپس به حالت اولیه بازگردید.

این حرکت را به طرف دیگر نیز تکرار کنید.

  • حرکت کشش همسترینگ (Hamstring Stretch)

هدف کشش همسترینگ افزایش انعطاف پذیری و قابلیت حرکت در عضلات پشت ساق و لگن میباشد.

برای انجام این تمرین، میتوانید به روال زیر عمل کنید:

نشسته روی صندلی، یک پا را به جلو دراز کنید و پاشنه‌ خود را روی زمین قرار دهید.

بصورت آرام و به آسانی به سمت جلو از کمر خم شوید تا احساس کشیدگی در عضلات پشت ساق نمایید.

در این حالت، برای چند ثانیه بمانید و سپس به حالت ایستای اولیه برگردید.

این تمرین را برای پا دیگر نیز تکرار کنید.

با انجام منظم این تمرین، انعطاف پذیری و قابلیت حرکت در عضلات پشت ساق و لگن شما بهبود خواهد یافت. قبل از شروع هر بورنامه تمرینی جدید، دقت کنید که بهتر است با پزشک مشورت کنید و از اجرای صحیح تمرین‌ها اطمینان حاصل کنید.

حرکت هیپ دیپ
حرکت هیپ دیپ
  • حرکت Sit To Stand (STS)

تمرین Sit To Stand یا نیمه ایستاده میتواند به افزایش قدرت عضلات گلوتئال و لگن کمک کند.

برای انجام این تمرین به شرایط زیر توجه کنید:

ابتدا روی یک صندلی بنشینید.
هر دو دست را روی بخش سینه خود موازی شانه هایتان قرار دهید.

با استفاده از قدرت عضلات گلوتئال و لگن، از روی صندلی بلند شوید و سپس دوباره روی آن بنشینید تا به حالت اول برگردید.

جمعبندی

در این مقاله تلاش کردیم به شما توضیح دهیم هیپ دیپ چیست و پاسخ سوالاتی همچون معنی هیپ دیپ، عامل به وجود آمدن هیپ دیپ چیست، هیپ دیپ کجاست، ایا هیپ دیپ با ورزش پر میشود را بدهیم. اگر سوالی در این زمینه در ذهن شما باقی مانده میتوانید در بخش نظرات این صفح مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما عزیزان را بدهند. همچنین در صورتی که قصد پر کردن هیپ دیپ با استفاده از فیلر و ژل را با بالاترین کیفیت و زیر نظر متخصصی برتر کشور دارید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در این حوزه کسب نمایید.

سوالات متداول

هیپ دیپ چیست؟

به فرورفتگی محل اتصال استخوان مخاصره ران به باسن هیپ دیپ گفته میشود که در اثر ژنتیک، افزایش سن، تغییرات وزنی و هورمونی و سایر عوامل ذکر شده در مقاله ایجاد میگردد.

ایا هیپ دیپ با ورزش پر میشود؟

در صورتی که بخواهید هیپ دیپ به سرعت رفع شود تزریق فیلر و چربی به شما پیشنهاد میشود که کلینیک زیبایی ندای سلامت در این حوزه به شما کمک میکند اما با ورزش باید مدت زمان بیشتری صرف کنید و تمرینات هیپ دیپ این صفحه را به صورت مستمر و روزانه انجام دهید تا نتیجه دلخواه حاصل شود.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین