تزریق ژل به هیپ دیپ | هزینه تزریق ژل به هیپ دیپ | عوارض و ماندگاری ژل بغل ران

تزریق ژل به هیپ دیپ

هیپ دیپ فرورفتگی میباشد که در محل اتصال استخوان خاصره ران به لگن قرار گرفته است (برای اطلاعات بیشتر مقاله هیپ دیپ چیست را مطالعه کنید). یکی از روش های برطرف کننده فرورفتگی هیپ دیپ تزریق ژل به هیپ دیپ یا تزریق ژل به کنار ران میباشد که در این صفحه صفر تا صد تزریق ژل هیپ دیپ را به شما توضیح داده ایم.

برای دریافت خدمات تزریق ژل هیپ دیپ با بهترین برند های ژل و مناسب ترین هزینه زیر نظر مجرب ترین پزشکان و مطابق جدیدترین تکنیک ها میتوانید با همکاران ما از طریق شماره های 02188503986 و 02188503893 در ندای سلامت تماس بگیرید.

تزریق ژل به هیپ دیپ
تزریق ژل به هیپ دیپ

تزریق ژل به هیپ دیپ

یکی از تزریق هایی که در سال های اخیر مردم به آن روی آورده اند تزریق ژل به بغل ران میباشد. عمل هیپ دیپ به بهبود فرم پاها کمک میکند و ظاهر جذاب تری به پاها میبخشد. تزریق هیپ دیپ سبب میشود پاها به صورت هماهنگ تری به نظر برسند و نامتقارنی ها از بین برود.

ممکن است شما هم در محل اتصال استخوان ران به باسن فرورفتگی را احساس کرده باشید که به آن گودی ران یا هیپ دیپ گفته میشود. شاید تصور عموم مردم بر این باشد که این گودی بغل ران به خاطر کمبود و یا ازدیاد چربی در این ناحیه باشد در صورتی که این گونه نیست.

گودی ران میتواند در بدن همه افراد چه چاق و چه لاغر وجود داشته باشد و میزان این فرورفتگی میتواند متغیر باشد.

روش های زیادی برای رفع گودی بغل ران پا وجود دارد که بهترین کار این است که ابتدا عوامل علت بروز هیپ دیپ را شناسایی کنید و سپس در جهت رفع این عوامل تلاش کنید و در عین حال از روش های جراحی و غیر جراحی برای رفع برای رفع ظاهر نامناسب پاهایتان کمک بگیرید.

اگر نمیدانید تزریق ژل هیپ دیپ چیست باید بگوییم یکی از روش های آسان و غیر جراحی و در عین حال بدون درد برای رفع نواقص کنار ران میباشد که به زیباسازی ران ها کمک میکند.

از سال 2012 تا 2017 میزان تقاضا برای رفع فرورفتگی بغل ران به میزان 40% افزایش داشته است که این نشان دهنده میزان اهمیت زیباسازی ران پاها میباشد.

در صورتی که از ژل مرغوب برای تزریق فیلر گودی بغل ران استفاده شود و زیر نظر پزشک متخصص این کار انجام شود نتیجه تزریق چربی و ژل هیپ دیپ بسیار جذاب و مورد علاقه افراد خواهد بود. به همین جهت توصیه میکنیم این خدمات زیبایی را در مراکز تخصصی انجام دهید.

کلینیک زیبایی ندای سلامت بهترین مرکز تزریق فیلر هیپ دیپ (کنار ران) برای رفع گودی بغل ران در تهران میباشد که شما میتوانید با خیالی آسوده در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات تزریق فیلر به گودی بغل ران و باسن را دریافت کنید.


برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات تزریق ژل و فیلر در کلینیک ندای سلامت میتوانید به صفحه تزریق ژل مراجعه کنید.

فیلم تزریق ژل به بغل ران

اگر نمیدانید نحوه تزریق ژل هیپ دیپ چگونه است و میخواهید بیشتر با راهکار های از بین بردن گودی بغل ران آشنایی پیدا کنید در این قسمت فیلم تزریق ژل به بغل ران را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

در فیلم تزریق ژل به بغل ران شما با مراحل تزریق ژل به هیپ دیپ آشنا میشود و متوجه این موضوع میشوید که اگر این خدمات را در کلینیک تخصصی مانند ندای سلامت دریافت کنید درد چندانی احساس نخواهید کرد و از عالی بودن نتیجه تزریق ژل هیپ دیپ حیرت زده میشوید.

عکس تزریق چربی به بغل ران
عکس تزریق چربی به بغل ران

عکس تزریق چربی به بغل ران

کینیک زیبایی ندای سلامت برای آن که شما بتوانید با خیالی آسوده خدمات تزریق ژل هیپ دیپ را دریافت کنید و نگرانی از بابت نتیجه تزریق ژل برای هیپ دیپ نداشته باشید تعدادی نمونه عکس تزریق چربی به بغل ران را در این قسمت قرار داده است. باتوجه به نمونه کار تزریق ژل به ران پا میتوانید متوجه شوید که آیا تزریق ژل برای هیپ دیپ مناسب شما هست یا خیر.

اگر سوالی در مورد تزریق ژل به باسن و هیپ دیپ دارید و میخواهید متخصصان ندای سلامت در سریع ترین زمان پاسخ شما را بدهند میتوانید در بخش نظرات سوالتان را مطرح کنید.

انواع ژل ران
انواع ژل ران

انواع ژل ران

ژل های مختلف برای ران خوش فرم وجود دارند که برای آن که نتایج فوق العاده ای حاصل شوند باید با نظر پزشک متخصص بهترین نوع ژل گودی بغل ران را انتخاب کنید.

باتوجه به نوع ژل گودی بغل ران انتخاب شده شما نحوه‌ی تزریق چربی به هیپ دیپ (گودی بغل ران) و نتیجه حاصله متفاوت خواهد بود.

انواع ژل ران را میتوان در دو دسته ژل های کلاژن ران و ژل های اسید هیالورونیک برای ران طبقه بندی کرد که در این قسمت شما را با این دو گروه ژل هیپ دیپ آشنا میکنیم.

در صورتی که قصد تزریق ژل هیپ دیپ و یا سایر بخش های باسن را دارید و میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انجام این کار، هزینه و مزایا آن کسب کنید میتوانید به صفحه تزریق ژل به باسن مراجعه کنید.

ژل اسید هیالورونیک برای ران

ژل هیالورونیک اسید یکی از انواع ژل ها میباشد که برای تزریق ژل به ران پا مورد استفاده قرار میگیرد. هیالورونیک اسید در تزریق ژل و فیلر به هیپ دیپ (گودی کنار ران) میتواند مولکول های آب زیر پوست را مهار کند و نقاطی از پوست که هیدراته شده را درمان میکند و ظاهر زیبایی به آن میبخشد.

در صورتی که پوست بغل ران شما دهیدراته شده باشد و در عین حال فرورفتگی هایی در آن وجود داشته باشد تزریق ژل هیالورونیک اسید هیپ دیپ به شما پیشنهاد میشود.

ژل های کلاژن ران

کلاژن به صورت طبیعی در بخش های مختلف بدن مانند استخوان ها، تاندون ها و پوست و غضروف ها وجود دارد و در اثر افزایش سن به میزان کمتری در بدن تولید میشود.

ژل‌های تقویت کننده کلاژن میتواند به نواحی بدن کمک کند که کلاژن را به صورت طبیعی به میزان نرمال و بیشتری تولید کند. به این ترتیب ساختار پوست تقویت میگردد و نامتقارنی ها و نقاط فرسایش یافته بهبود میابند.

نتایج تزریق ژل کلاژن ران در صورتی که با تکنیک های جدید و زیر نظر پزشک متخصص انجام شده باشد فوق العاده خواهد بود. در این روش از بی حسی های موضعی استفاده میشود تا زیباجو دردی را احساس نکند.

مزایای تزریق ژل به ران پا یا تزریق فیلر به گودی کنار ران با استفاده از ژل های کلاژن ران با گذشت زمان نمایان میشود و به شما پوستی نرم و لطیف میدهد و نقاط فرورفته را ترمیم میکند. در مورد ماندگاری درمان و رفع فرورفتگی هیپ دیپ با ژل های کلاژن میتوان گفت نتایج تا یک سال باقی خواهد ماند و بعد از این زمان باید برای تمدید ژل هیپ دیپ اقدام کنید.

در صورتی که میخواهید برای رفع فرورفتگی های کنار باسن و ران و یا حجم دهی به باسن از روش تزریق چربی به باسن استفاده کنید میتوانید برای دریافت این خدمات تخصصی با مناسب ترین هزینه زیر نظر برترین پزشکان به صفحه تزریق چربی به باسن مراجعه کنید.

مزایا تزریق ژل به کنار ران

در صورتی که مراقبت های بعد از تزریق چربی در هیپ دیپ به درستی انجام شود و از بهترین نوع ژل بغل ران زیر نظر متخصص این حوزه استفاده شود در کنار زیبایی ظاهری شما شاهد مزایا تزریق ژل به کنار ران نیز خواهید بود.

از مزیت‌های درمان فیلر هیپ دیپ (گودی بغل ران) میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم احساس درد در حین انجام عمل هیپ دیپ
  • ساده تر بودن تزریق ژل هیپ دیپ نسبت به جراحی
  • کوتاه بودن دوره نقاهت و بهبود
  • در صورت ناراضی بودن از نتیجه تزریق فیلر بغل باسن بعد از گذشت مدت معینی اثرات از بین خواهد رفت.
  • زیبا و خوش فرم کردن پاها

یکی از خدمات تخصصی که در کلینیک ندای سلامت انجام میشود و رضایت همه مراجعه کنندگان را جلب کرده است تزریق ژل لب روسی میباشد. اگر میخواهید لب های خوش فرم تری داشته باشید میتوانید به صفحه تزریق ژل لب روسی مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در مورد این خدمات کلینیک ندای سلامت کسب کنید.

عوارض تزریق ژل به بغل ران
عوارض تزریق ژل به بغل ران

عوارض تزریق ژل به بغل ران

در مورد عوارض تزریق چربی در درمان هیپ دیپ میتوان به این موضوع اشاره کرد که اگر این عملیات به صورت تخصصی و زیر نظر پزشک انجام شود شما شاهد کمترین عوارض تزریق ژل به بغل ران خواهید بود و شاید درد جزیی را احساس کنید.

به طور کلی در مورد عوارض تزریق ژل به بغل ران احساس درد کم در ناحیه تزریق شایع ترین عارضه میباشد که با گذشت چند روز از شدت این درد کاسته میشود.

تورم و کبودی در محل تزریق هیپ دیپ از دیگر عوارض جانبی تزریق فیلر هیپ دیپ میباشد.

سایر عوارض تزریق هیپ دیپ به شرح زیر میباشد:

  1. درد و تورم در نقطه تزریق
  2. تزریق بیش از حد و ایجاد عفونت و نکروز پوست در محل تزریق
  3. خونریزی یا احتمال ایجاد برآمدگی موضعی
  4. عفونت در نقطه تزریق
  5. منتقل شدن ژل به دیگر نقاط و ایجاد حساسیت
  6. خارش محل تزریق هیپ دیپ
  7. تغییر رنگ پوست در نقطه تزریق
  8. خشکی و تحریک پوست در نقطه تزریق
  9. دردهای عضلانی یا مفصلی
  10. تغییر در فشار خون

برای آن که کمترین عوارض تزریق ژل به هیپ دیپ را تجربه کنید میتوانید به کلینیک زیبایی ندای سلامت مراجعه کنید. متخصصین ما با سال ها سابقه درخشان آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشند.

ماندگاری تزریق ژل هیپ دیپ

یکی از سوالاتی که مراجعه کنندگان از ما میپرسند این است که ماندگاری ژل هیپ دیپ چقدر است و هر چند وقت یک بار باید برای ترمیم ژل ناحبه هیپ دیپ اقدام کنند.

مدت زمان ماندگاری تزریق ژل در ناحیه هیپ دیپ بستگی به عوامل مختلفی مانند نوع ژل، عمق و مقدار تزریق، نوع پوست فرد مراجعه کننده و میزان فعالیت فیزیکی رورانه فرد دارد. به طور کلی، ماندگاری تزریق ژل هیپ دیپ معمولاً بین 6 تا 18 ماه است. این مدت زمانی میباشد که ژل هیالورونیک در پوست باقی میماند و بسته به شرایط بدنی افراد و میزان تحلیل ژل در آن ها این مدت میتواند متغیر باشد.

در مورد ماندگاری تزریق چربی به بغل ران میتوان گفت معمولا بعد از 6 ماه مقداری از چربی ها جذب بدن میشود و در نهایت ماندگاری تزریق چربی به بغل ران ممکن است بین ۱ تا ۳ سال باشد. این مدت زمان ماندگاری تزریق هیپ دیپ میتواند با توجه به عوامل مختلف مانند نوع چربی استفاده شده، تکنیک تزریق، مراقبت های پس از عمل و عوامل زندگی شخص متغیر باشد.

کلینیک زیبایی ندای سلامت تخصص کافی در زمینه تزریق فیلر و ژل به بینی دارد و توانسته خدمات تخصصی به زیباجویان ارائه دهد. شما میتوانید برای تزریق ژل به بینی خود با مناسب ترین هزینه و بالاترین کیفیت به صفحه تزریق ژل بینی گوشتی مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

نحوه تزریق ژل به ران

تا اینجای مقاله متوجه شدید که تزریق ژل ران چیست و اطلاعات لازم را در مورد ماندگاری تزریق چربی به بغل ران کسب کردید. در مورد نحوه تزریق ژل به ران میتوان گفت این عملیات در حدود 1 ساعت طول خواهد کشید.

در جریان نحوه تزریق ژل به ران ابتدا نواحی تزریق به طور کامل ضد عفونی گردد تا احتما عفونت در آن نواحی به صفر برسد. براساس نظر پزشک متخصص بهترین نوع ژل هیپ دیپ برای رفع فرورفتگی ها برحسب نوع پوست و میزان آسیب انتخاب میگردد.

بررسی این سوال که چند سی سی ژل برای تزریق ژل هیپ دیپ نیاز است باید با نظر پزشک براساس شرایط فرد انجام شود. ژل مورد نظر به میزان مورد تایید پزشک با استفاده از کانولا تزریق میگردد.

پس از تزریق دیپ هیپ باید ژل تزریق شده ماساژ داده شود تا ژل بتواند تمانم فرورفتگی ها را ترمیم کند. در نهایت مراقبت های لازم برای ظاهر شدن بهترین نتیجه به مراجعه کنند توضیح داده میشود و فرد پس از چند روز میتواند شاهد نتایج تزریق فیلر هیپ دیپ خود باشد.

چند سی سی ژل برای تزریق ژل هیپ دیپ نیاز است

برای پاسخ به سوال چند سی سی ژل برای تزریق ژل هیپ دیپ نیاز است باید گفت شرایط افراد مختلف با هم متفاوت خواهد بود و براساس میزان تحلیل عضلات فرد میزان ژل مورد نیاز متغیر خواهد بود.

به طور کلی در حالت ایده آل از 10 الی 40 سی سی برای تزریق ژل کنار ران استفاده میشود. گاهی میزان فرورفتگی کمتر است و پزشک میزان کمتری ژل به ناحیه مورد نظر تزریق میکند.

از دیگر خدمات تخصصی که در مجموعه ندای سلامت ارائه میشود تزریق ژل به واژن برای حجیم سازی و روشن سازی ناحیه میباشد. شما میتوانید جهت دریافت خدمات تخصصی به صفحه عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن مراجعه کنید و نمونه کار های ما را در این زمینه مشاهده نمایید.

کاندیدا تزریق ژل هیپ دیپ چه کسانی هستند

یکی از سوالات رایجی که مراجعه کنندگان و زیباجویان از ما میپرسند این است که کاندیدا تزریق ژل هیپ دیپ چه کسانی هستند و تزریق هیپ دیپ به چه کسانی پیشنهاد میشود.

محدوده سنی برای تزریق هیپ دیپ 25 الی 55 سال میباشد و توصیه میشود افراد برای انجام این تزریق در سلامت کامل جسمی باشند تا نتیجه خوبی حاصل شود و شاهد عوارض کمتری باشیم.

در مورد اینکه تزریق ژل به هیپ دیپ مناسب چه کسانی است میتوان گفت این تزریق بیشتر به افرادی پیشنهاد میشود که ثبات وزنی دارند زیرا تغییرات وزنی میتواند منجر به نامطلوب شدن نتایج تزریق فیلر هیپ دیپ شود.

پیشنهاد میشود این تزریق برای افرادی که مصرف دخانیات و سیگار ندارند انجام شود تا نتیجه بهتری حاصل شود زیرا مصرف دخانیات میتواند اثرات منفی روی نتیجه بگذارد.

هزینه تزریق ژل به هیپ دیپ
هزینه تزریق ژل به هیپ دیپ

هزینه تزریق ژل به هیپ دیپ

هزینه تزریق ژل به کنار ران باتوجه به عواملی مانند نوع ژل، تخصص پزشک، میزان ژل و تجهیزات و امکانات استفاده شده تعیین میشود. هزینه تزریق ژل به هیپ دیپ رد مراکز مختلف متغیر میباشد و شما میتوانید عددهای مختلفی را در این حوزه بشوید اما باید دقت داشته باشید که پایین بودن هزینه تزریق ژل به هیپ دیپ در مراکز مختلف حتما به معنی ارائه خدمات باکیفیت و تخصصی به شما نیست.

در کلینیک زیبایی ندای سلامت هزینه و قیمت تزریق ژل و فیلر هیپ دیپ بسته به نوع و میزان فیلر متغیر است اما شما میتوانید مطمئن باشید که از بهترین نوع ژل استفاده میشود و زیر نظر برترین متخصصان این حوزه میتوانید نتایج تزریق ژل هیپ دیپ را مشاهده کنید.

باتوجه به آن که نحوه‌ی تزریق فیلر هیپ دیپ (گودی بغل ران) در ندای سلامت با بهره گیری از جدیدترین تکنیک های روز دنیا میباشد قیمت تزریق ژل به هیپ دیپ بسیار مناسب تر از سایر کلینیک های تخصصی میباشد.

شما میتوانید جهت اطلاع از هزینه تزریق ژل به هیپ دیپ با همکاران ما در ندای سلامت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مراقبت بعد از تزریق هیپ دیپ

یکی از مسائلی که باید بعد از تزریق ژل به ناحیه بغل ران در نظر داشته باشید تا شاهد بهترین نتایج باشید مراقبت بعد از تزریق هیپ دیپ میباشد. این مراقبت ها شامل موارد زیر میباشد.

  1. استراحت: پس از تزریق ژل ناحیه هیپ دیپ، به بدن زمان کافی برای استراحت دهید تا بهبودی حاصل شود. پیشنهاد میشود نگهداری ناحیه تزریق هیپ دیپ را برای یک هفته انجام دهید.
  2. استفاده از یخ: برای کاهش درد و تورم پس از تزریق هیپ دیپ میتوانید از یخ استفاده نمایید.
  3. استفاده از داروهای تسکین دهنده: در مواردی که درد و تورم در ناحیه تزریق بیشتر از حد معمول باشد، پزشک ممکن است داروهای مسکن مانند آسپرین یا تایلنول توصیه کند.
  4. پرهیز از ورزش‌های شدید: برای جلوگیری از ایجاد فشار بیش از حد بر ناحیه تزریق، بهتر است از ورزش های شدید یا فعالیت های سنگین پرهیز کنید.
  5. خودداری از گم شدن شدید ناحه تزریق: پیشنهاد میشود از رفتن به سونا، جکوزی و وان آب گرم پرهیز کنید.

بهتر است مراقبت‌های بعد از تزریق ژل هیپ دیپ را جدی بگیرید و به توصیه های پزشک خود عمل کنید تا شاهد بهترین نتیجه تزریق ژل هیپ دیپ باشید.

تزریق ژل به هیپ دیپ نی نی سایت

تا اینجای مقاله متوجه شدید که دلیل گودی بغل ران (هیپ دیپ) چیست و اطلاعات لازم در مورد مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق فیلر هیپ دیپ پیدا کردید. اگر شما هم به دنبال تجربیات تزریق ژل هیپ دیپ هستید و عبارت تزریق ژل به هیپ دیپ نی نی سایت را سر کرده اید در این قسمت میخواهیم تعدادی از تجربیات کلینیک ندای سلامت را ذکر کنیم.

در مورد تزریق ژل به هیپ دیپ نی نی سایت بسیاری ذکر کرده اند که باتوجه به آن که میزان ماندگاری تزریق فیلر هیپی دیپ (گودی بغل ران) تا یک الی دو سال میباشد در صورتی که از نتیجه کار راضی نباشید نگرانی زیادی نخواهید داشت زیرا نتایج دائمی نیستند.

به طور کلی در صورتی که تزریق ژل ناحیه هیپ دیپ در مرکز ندای سلامت انجام شود باتوجه به آن که پزشک برحسب نوع پوست و شرایط هر فرد میزان متغیری از بهترین ژل را تزریق میکند نتایج ماندگار تر است و تا کنون رضایت 100 درصد مراجعه کنندگان جلب شده است.

شما میتوانید برای آشنایی با انواع ژل برای تزریق به ران پا و دریافت مشاوره رایگان خدمات تزریق ژل بغل ران یا کنار باسن با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

روش های جایگزین تزریق ژل ران

بسیاری از مردم به دنبال روش های کم تهاجمی تر نسبت به تزریق ژل برای رفع فرورفتگی بغل ران های خود هستند. به همین دلیل در این بخش شما را با روش های جایگزین تزریق ژل ران آشنا میکنیم.

یکی از روش هایی که جایگزین تزریق فیلر و ژل به هیپ دیپ است اما باز هم تهاجمی محسوب میشود تزریق چربی به هیپ دیپ میباشد. در این روش شاهد ماندگاری بیشتری هستیم و نرمی بافت پاها و فرورفتگی های کنار ران ها برطرف میشود.

از دیگر روش های جایگزین تزریق ژل ران میتوان به انجام ورزش ها برای رفع فرورفتگی های بغل ران و باسن اشاره کرد. انجام ماساژ و تمرینات تقویتی برای عضلات ران میتواند به بهبود عضلات و کاهش درد و التهاب در این منطقه کمک کند.

در مقاله ایا هیپ دیپ با ورزش پر میشود به طور کامل در مورد ابهامات ورزش های هیپ دیپ صحبت کرده ایم و تردید ها را در مورد این موضوع از بین برده ایم.

تعداد جلسات تزریق ژل به بغل ران

اکنون که میدانید چه کسانی برای تزریق چربی به ران مناسب هستند و با مزیت‌ها و عوارض تزریق چربی به بغل ران آشنایی کامل پیدا کرده اید قصد داریم در مورد تعداد جلسات تزریق ژل به بغل ران صحبت کنیم.

به طور کلی تعداد جلسات تزریق ژل به بغل ران بستگی به میزان فرورفتگی بغل پاها و باسن دارد و در بعضی افراد که حجم فرورفتگی زیاد است توصیه میشود در فواصل زمانی کوتاهتر برای ترمیم ژل بغل ران پا خود اقدام کنند تا نتایج ماندگارتر باشد و بافت سازی در ناحیه مورد نظر انجام شود.

در کلینیک زیبایی ندای سلامت تعداد جلسات تزریق ژل به بغل ران به صورت کاملا منصفانه و تخصصی و بدون در نظر گرفتن سود به شما عزیزان اعلام میشود و شما میتوانید با خیالی آسوده خدمات تزریق ژل به هیپ دیپ را در مرکز ما انجام دهید.

سوالات متداول

تزریق ژل به هیپ دیپ چیست؟

تزریق ژل به هیپ دیپ به معنای رفع فرورفتگی در ناحیه اتصال استخوان خاصره ران به باسن میباشد که تزریق ژل و فیلر میتواند ظاهر زیباتری به پاها بدهد.

هزینه تزریق ژل به هیپ دیپ چقدر است؟

جهت اطلاع از هزینه و قیمت تزریق ژل هیپ دیپ میتوانید با همکاران ما در کلینیک ندای سلامت تماس بگیرید.

ماندگاری تزریق ژل هیپ دیپ چقدر است؟

این ماندگاری بستگی به نوع و میزان ژل تزریق شده دارد ولی به طور کلی از 6 ماه تا 18 ماه این ماندگاری متغیر است.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین